joi, 17 decembrie 2009

O gasca nebuna...



Invatam intens...nopti nedormite, foi imprastiate peste tot in dormitor, chestionare, centralizari, finante...ma durea capul ingrozitor.Si afara...prima ninsoare sanatoasa...si chef sa ma plimb prin zapada, sa fac ingeras...ioi...
Suna telefonul:"hai, nu mai invata...nu iesi afara, in Copou, la o bulgareala?"
"Am de invatat, fii serios..."si incercari de a ma convinge...foarte hotarata nu!...n-a trecut un minut...am sunat inapoi:"bai, hai pe Cetatuia!"...si la 22:30 noi urcam Cetatuia:Diana, Radu, Otilia, Daniel si eu(am ajuns prima sus:D)...ce sa urcam noi pe strada...hai prin padure...si cum eram noi "super echipati" urcam 1 m coboram 3...dar rasete si glume si ditractie... am ajuns in patru la propriu sus:))...
Si sus...superb Iasul noaptea... muzica pe fundal, buna dispozitie, putin dans, o vodka, niste pufuleti, o ciocolata...
...am ajuns acasa ceva mai tarziu...mult mai tarziu...si evident am terminat de invatat... dar asa bine mi-a prins...
Inca odata mai flacai!!:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu