sâmbătă, 13 februarie 2010

Pasaje din trecut


Da...eu sunt...cu sora mea..aveam un an...abia invatam sa vorbesc...
Desi nu stiam prea mult...un lucru clar invatam de la sora mea...O privire ucigatoare!:))
Din pacate privirea nu mergea cu chipul de ingeras, asa ca am preferat privirea mea;)))...
...de multe rele m-a scapat...da, mama...am mintit...eu am spart farfuriile ascunse in spatele caloriferului...si tot eu am spart paharele de vin...in schimb n-am spart borcanul de 5 kg de zarzavat...aia a fost opera Danielei, dar cum eu mereu scapam...am luat-o asupra mea...suntem chit acum?...cred ca nu...da, am luat de 4...chiar destui de multi, inca din cls I

...dar era mai frumos sa vezi 9.80 la sf. anului de cat vreun 4 in timpul semestrului...nu?...:))
...multe s-au schimbat...nici Craciunurile nu mai sunt la fel...inainte erau pline de verisori... ne adunam cate 10 si dormeam toti in acelasi pat povestind fel de fel de intamplari si asteptandu-l pe Mos Craciun. Dimineata alergam cu totii la brad si chiar daca nu era casa lor, Mos Craciun ii gasea si pe verisorii mei...

...O singura zi imi placea sa sarbatoresc...ziua mea...si a ramas singura sarbatoare pentru mine.Restul sunt egale cu 0.

Si totusi niciodata n-am avut o petrecere surpriza ca sora mea

... poate pentru ca mie nu-mi plac surprizele...
Ma uitam printre poze si am observat ca cineva apare in aproape toate pozzele:)))...desigur, in afara de surorile si verisorii mei...
era mica, blonduta si statea cu un etaj mai jos...:)))

vecina mea...mai mica cu 4 ani...de cand a inceput sa mearga de-a busilea a invatat cate trepte sunt pana la usa mea si de atunci n-a mai avut alta casa decat a mea :))... amenintam ca o bagam in masina de spalat doar ca sa plece...o poreclisem Bursuc doar ca sa ma urasca...si totusi..:P...a ramas cu noi...nici macar faptul ca ne prefaceam ca e invizibila nu o interesa....cand o vedeam ca bolteste ochii la mine...ca un matz speriat...nu mai puteam sa ma prefac ca e invizibila...si uite cum e acum:)))

.... cu un cap mai inalta ca mine:)))... clar! de acu eu merg in masina de spalat! :))




Aveam 8 anisori cand mama noastra ne-a anuntat ca o sa avem un fratior...fratiorul nu a mai venit, insa o surioara si-a facut loc la noi in casa...era enervant de vesela si galagioasa...dar o iubeam asa;)))

...se modea cu lucrurile mamei si radea in hohote de fiecare data cand cineva ii zicea Bau!Avea o melodie cu care ne incanta de fiecare data...nu plecai pana nu ii vedeai numarul..Britney-Spears-Baby one more time...

si uita-te acum la ea...toata o domnisoara:)

In afara de Bursuc, o alta persoana a fost mereu prezenta in casa noastra...si este in continuare:)...Diana, verisoarea mea...sau sa zic sora mea;))?... cand cineva il intreaba pe tata cate fete are, raspunsul este 4(desi suntem 3)

...clar Diana este cea de a4a sora a noastra...am crescut impreuna de mici..aveam acelasi model de haine si mergeam mereu impreuna la biserica...craciunurile le petreceam impreuna iar pastele de obicei il sarbatoream la ea...am crescut si noi, iar verile am inceput sa le petrecem la tara...oh! cat mai iubeam noptile cu luna plina care le petreceam in spatele casei bunicii;))...pe drumul vechi, fiecare cu amorezatul ei:))...sau plimbarile la fantana care intamplator erau la aceeasi ora la care intalneam cei mai simpatici baieti de acolo....dar noi eram a naibii, n-aveam o treaba!!:))) sau cand ploua torential si noua ni se facuse pofta de zmeura si visine:))...cum s-a indoit castronul respectiv?...bunica in continuare imi cere o explicatie:))...sau vacantele petrecute la munte...la vatra, busteni, ceahlau:)...cand ne pierdeam in munti si ne amageam ca mai avem putin...sau sfarsiturile de vara la seminarul de baieti din neamt...:)...cum era cu Sagetica:))))?...
Toate poftele ni se implineau:)...si nu pentru ca am fi fost arogante si infumurate...ci tocmai invers....
Nopti pierdute in cluburi si mai apoi luni intregi in taverna...mergeam aproape in fiecare zi... vorbeam la telefon ore intregi si ne vedeam nevoite sa inchidem pentru ca se terminau minutele...
suntem la fel...impreuna

...locuim in continuare impreuna...si petrecem la fel de mult timp impreuna...cum era Diana?...BF are for us;))...

Eu...

aceeasi fetita undercover...doar ca sa spunem ca am renuntat la acoperire...nu mai sunt fetita care era confundata cu un baietel la piata

nici gardianul fetelor din gimnaziu...nici macar Satana din liceu...am ramas doar Alexandra...

care prefera o seara placuta in taverna...o plimbare la miezul noptii si luna de dupa dealul plin cu margarete de la bunica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu