joi, 1 aprilie 2010

Cord blood center Ro

Zilele trecute am fost la doctor si tot asteptand am observat pe usa de la intrare urmatorul afis:

A fost pentru prima data cand am vazut si citit ceva despre prima banca de colectare a sangelui placentar la noi in Romania.
Cateva date preluate de pe wwww.cordcenter.ro:
Suntem prima companie autorizată în România să ofere servicii de “family banking” de sânge placentar.
• Ne-am înfiinţat în 2004 şi am fost autorizaţi să funcţionăm un an mai târziu
• In martie 2006 am efectuat prima recoltare de sânge placentar în sistem privat din România.
• Începând cu 2007 aria de acoperire a recoltărilor s-a extins în întreaga ţară, în prezent, efectuând recoltări pentru toţi cetăţenii români stabiliţi în ţările Uniunii Europene
• In iulie 2008 am deschis prima bancă de celule stem din România, la Cluj
• In martie 2009 am inaugurat prima bancă de celule stem din Bucureşti
• Am deschis puncte de lucru în Bucureşti şi Timişoara şi acoperim întreaga ţară prin reprezentanţii noştri zonali (Cluj, Iaşi, Craiova, Constanţa, Brasov)
• În septembrie 2009 calitatea serviciilor a fost recunoscută şi certificată prin sistemul de management al calităţii ISO 9001, fiind singura bancă de sânge placentar din România care deţine acest certificat
• In noiembrie 2009 am deschis un nou punct de lucru, la Timisoara

Cord Blood Center Ro are avizul de functionare din partea Agentiei Nationale de Transplant si autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii din Romania, activitatea desfasurandu-se conform standardelor internationale in vigoare existente in domeniul recoltarii si prezervarii de celule stem.

Cord Blood Center RO beneficiaza de experienta partenerilor din Slovacia, organizatie care pregateste transplanturi pentru schimburi internationale inca din anul 1997
Mi s-a parut foarte interesant si foarte important acest afis, mai ales ca duce lipsa de promovarea de care ar trebui sa aiba parte.
Un alt lucru important de mentionat este ca la Iasi in fiecare saptamana au loc conferinte in care sunt prezentate date despre aceasta banca de colecatare a sangelui placentar. Nu mai tin minte exact cand anume, dar am sa revin cu ziua, ora si persoana care tine aceste conferinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu