duminică, 1 august 2010

oh....fuck...

Cand vine vacanta?... momentan nu este decat o stare continua de... lenevie... stari ciudate ma incearca... ma simt bolnava... la fel si lumea din jurul meu se pare ca, pentru ca ma intreaba incontinuu daca mi-e rau... sunt galbena?... e de la nastere..nu degeaba mi se spunea chinezoaica cand eram mica...
mi-e dor sa ma plimb... sa alerg...sa ma bucur de viata... mi-e dor sa stau la bunica pe prispa...sa privesc stelele... mi-e dor sa ascult vama veche si sa cant sub umbra curpanului...mi-e dor sa ma pierd prin munti, sa merg in tabere...
cam greu sa fie ca inainte...nici eu nu mai sunt ca inainte...
well... we're adults now! when did that happen and how do we make it stop?...
si totusi nu regret nimic...pentru ca abia acum am ce mi-am dorit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu