vineri, 17 septembrie 2010

prietene pe veci?


...era la moda atunci...si se purta...reportofonul...
Asa ca vara fiind lunga ne-am gandit...Eu si Felicia sa inregistram o caseta pentru Adina.... mai apoi ne-am intalnit toate 3 si am decis sa inregistram mesaje pentru viitor...fiecare descrie viata celeilalte...eram in 2003 pe 26 august...azi 17 septembrie 2010 ne-am reintalnit..si am reascultat castele...cand au trecut oare 7 ani...dar cand au trecut 17 ani de cand ne cunoastem?...
...am ras...cum demult uitasem sa rad...a fost superb si fara dar si poate unic...reintalnire...alti multi ani...se preconizeaza 10...s-a vedea..si mai devreme e bine...
Va pup fetele si va doresc tot binele din lume!

2 comentarii:

  1. Era frumos daca puneai si casetele pe blog, alaturi de articol, dar probabil sunt prea intime pentru a fi facute publice. In fine oricum acest articol pare a fi o dedicatie pentru fete, foarte frumoasel! Probabil aceste prietenii vor ramane vesnice, desi eu nu cred in prietenie vesnica...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt intr-adevar prea intime pentru a fi prezentate tuturor. Eu asa as vrea, sa ramana o prietenie vesnica intre noi si cred ca va ramane pentru ca nu mai exista motive pentru care sa ne certam cum faceam in trecut...:)

    RăspundețiȘtergere