miercuri, 30 septembrie 2009

Hai sictir la cimitir!




Zilele trecute vorbeam cu un prieten despre criza financiara.Am considerat noi ca daca toata lumea vorbeste despre ea, noi de ce nu am vorbi, mai ales eu fiind studenta la economie.Am decis sa deschidem fictiv o firma pe timp de criza…una care sa fie profitabila si sa ne faca placere sa lucram:))…si am ajuns la concluzia ca cea mai profitabila afacere si singura la care nu dai faliment este o firma de pompe funebre. Nu ne-am gandit la un nume, insa ne-am gandit la un slogan: “Hai sictir la cimitir!” -simplu, clar si adevarat.

Firma noastra ar veni, desigur si in ajutorul studentilor la medicina, deoarece mortii necunoscuti care vor fi ingropati cu ajutorul nostru, dupa o perioada mai lunga de 7 ani vor fi dati cercetarii stintifice si studentilor de la medicina, dar numai in cazul in care nu ii vor cauta nimeni.

Serviciile noastre vor fi complete cu reduceri de 25% pentru familiile mai mari.Deasemenea vor exista retele weirless si camere chat special pentru familii.Toti clientii nostri vor beneficia de aceste retele weirless si camerele chat pentru a vorbi cu rudele de pe pamant dar si pentru a continua cautarea marii dragoste.

Vom avea campanii publicitare instalate in cele mai importante puncte din oras,(Tg,Cucului, Pd. Ros, Nicolina, Copou) care vor ilustra ideea unei inmormantarii exemplare, cu bocitoare, preoti,rude, cat si sporturi publicitare cu imnul firmei noastre…. “printre cruci in noaptea grea, da, da, da…eu dezgrop pe cineva, da, da, da…mortu nu-i vechi ingropat si trebuie descarnat… “(ada milea)…

Costurile nu vor fi mari in comparatie cu celelalte firme de pompe funebre dar vor fi indeajuns de mari incat sa acopere cheltuielile inmormantarii si ale personalului care a lucrat.

Asa ca pe viitor va asteptam cu drag. Rezervari la nr de tel: 0745 xx xx xx.

:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu