duminică, 3 octombrie 2010

complicat

S: a fi femeie cred ca e o arta, majoritatea au sexul dar nu au si atitudinea...
S: da, draq sa va priceapa cateodata, da tare-i greu si fara voi..
S: minunata jucarie femeia, da pacat ca e asa delicata si-i imposibil de reparat odata stricata...
Morala: Unul pescuia pe malul european al Atlanticului si a prins pestisorul de aur care i-a promis sa-i indeplineasca o dorinta in schimbul libertatii.
Acuma sade asta se gandeste si-i cere pestisorului de aur sa-i construiasca un pod peste Atlantic pana in America.
"Asta nu se poate" zice pestisorul, "cere-mi altceva". "Vreau sa le inteleg pe femei" zice tipul, la care pestisorul il intreaba pe tip" si cu cate benzi ziceai sa fie podul??"

6 comentarii:

  1. nu e complicat deloc. femeia e usor de inteles si barbatul la fel. secretul e sa privesti prin ochii ei/ lui nu ai tai si asta se face cand iubesti. Remember???? Cate degete vezi?;)) Easy nu?:P

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))...ai dreptate:P...si cate degete vezi pana la urma:P? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. intotdeauna cate trebuie. dar uneori imi place sa ma joc. stii tu mai bine;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place, asteptam si altele :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut Bostanica, as dori un id sau o sursa de contact sa putem vorbi diverse lucruri in legatura cu blogul meu, am vreo cateva idei care as dori sa ti le expun

    RăspundețiȘtergere
  6. Hello..anume? Ce sa discutam despre blogul tau? Ma scuzi, dar nu prea inteleg...

    RăspundețiȘtergere