miercuri, 20 octombrie 2010

What dreams may become...


David Nevue - While the Trees Sleep

Sunt o visatoare...cea mai mare visatoare...
in visele mele sunt o cantareata...o scriitoare...printesa... regina... sotie...mama, copil... in visele mele sunt curajoasa, indrazneata, tupeista, fricoasa, nehotarata...puternica...
...in visele mele nu ma las calcata in picioare...nu-mi pasa de parerea celorlalti...in visele mele imi sustin cu tarie crezul pe care il am...cred ca pot sa fac doar ce-mi doresc....
...in visele mele am puterea de a decide pentru mine...in visele mele e numai toamna...culorile ma iubesc...
...in visele mele sunt mereu fericita...
...
ce urata e realitatea!...
...as putea sa nu ma trezesc din visul pe care-l traiesc si sa fiu fericita mereu?...

2 comentarii:

  1. Dormi la mine in brate, viseaza, eu am grija sa nu iti spulbere nimeni visele, si am sa ti le indeplinesc pe rand fiecare din ele. Te iubesc, acum inchide ochii, pune capusorul langa pieptul meu si lasa-ma sa te alint.

    RăspundețiȘtergere
  2. te iubesc!...sa nu ma lasi din brate...

    RăspundețiȘtergere