duminică, 29 noiembrie 2009

...franturi din jurnalul unei femei muribunde...



...
"oricat as face curat, parca tot lipseste ceva...de fapt nici nu ma trage inima sa pun mana pe obiecte, mi se pare zadarnic, degeaba fac. n-am pe cine sa bucur...
Ce ciudate sunt femeile!Isi cer dreptul la egalitate dar imediat ce le lipseste cineva pentru care sa traiasca se simt neintregi, o parte a unui lucru aproape perfect, dar lipsit de realitate,
Cand ma uit la cratitele care stau luna pe polite, ma apuca disperarea.
Ar trebui sa aerisesc in dormitor.Cateva zile mirosul tau a persistat peste tot, ce placut era, dulce-acrisor, de barbat abia trezit din somn, era si in perne si ma culcam cu fata pe perna ta, inchideam ochii si...ce sfasietoare neputinta!degeaba voiam sa fii langa mine, degeaba am sa te chem noptile, tu dormi intr-o lume straina, care ne e dusmana..."

"Te iubesc!la multi ani!"

"Scumpisorule,
am facut curat in casa, ca sa gasesti frumos.Sper ca n-ai intarziat dimineata.Cat despre faptul ca ai dormit prost, te despagubesc diseara cu varf si indesat!Iti las 35 lei, 7 lei ca sa-mi iei un kg de mere si restul pentru nevoile tale personala(un film, un coniac, etc.)Cred ca-ti dai seama ce-mi tremura portofelul, avara ce sunt!
Sanu ma astepti cu mancare diseara, doar cu mere.Ma astepti in statie?Te iubesc si te sarut frumuselule! pa"

"Te iubesc fiindca esti auriu ca un piersicut in floare, te iubesc fiindca esti al meu, fiindca esti bun ca o painita calda cu chimen si cu unt si te mai iubesc fiindca tu esti intotdeauna tu!Cand ne vedem iti spun si celelalte motive."

"Duminica, de ziua noastra, seara, am sa beau un pahar pentru fericirea noastra.Sa-mi fii alaturi, am sa simt gandul tau si va fi cea mia frumoasa aniversare."

"Cum sa-ti povestesc cum te-as mangaia acum?
Sunt aici,singura, atat de singura cum uitasem sa fiu, iar varfurile degetelor le simt umede, ca si cum arar, ar picura, cand din unul, cand din altul, cate-o picatura de tristete.Parca m-as scurge pe-acolo, parca as disparea cate putin.
Hai nu sta acolo,departe, vino aici, langa mine, trebuie sa te vad, sa te simt, sa ma umplu de tine. Esti alunecos, mereu curgi, trebuie sa-mi tin causul palmei tare strans, nu vreau nici sa te pierd, nici sa te risipesc."

"Aprinzi lampa pentru cei ce nu stiu de unde vine duminica
Si e miros de sarea gatului tau
Si e cuib de ingeri in ninsoare,
Iar cheia imbratisarii noastre
E samburele unei vieti
Si este ora exacta a imparatiei.
Plansul tau produce panica in intunericul acestui sandvis pentru saraci: iubirea."

"Vino usor si aseaza-te cu capul pe pieptul meu(e, daca asa se cheama...), si eu o sa ma joc in parul tau si am sa-ti spun o poveste si tu te vei linisti si vei adormi si nimic nu te va mai ajunge sau rani.Eu am sa stau toata noaptea cu tine si am sa te feresc de tot ce-i rau si te doare.aaaa... acum asculta-ma...."

"eu sunt aici:nu ma simti?
Am sa te mangai pe frunte si degetele ar sa fie de apa, am sa te strang in brate si mainile mele vor fi cant;sunt deci peste tot, imprastiata in trupul tau, care e imaginea fragila si tanara a Iubirii.
Ma vezi?Zambesc si tu vei vedea ca nu te mint:SUNT CU TINE!"

"Eu te iubesc la fel de mult si la fel de dor imi este, atat de departe si totusi mereu impreuna..."

"Daca iei pijamaluta, n-o incheia la toti nasturii... Lasa-mi si mie unul, care stii tu, ca sa ne spunem "Noapte buna!" impreuna... Te iubesc! somn usor, sa fii cuminte si sa nu ma uiti..."
semnat M.M



Sunt bucati dintr-un jurnal, care citit cap-coada formeaza o poveste ce scurg lacrimile tuturor, indiferent de sex... si cand te gandesti ca totul este real...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu