luni, 30 noiembrie 2009

...franturi din jurnalul unei femei muribunde...(scrisoare)

...Inainte de a citi, da drumul la melodie...si citeste in timpul melodiei....


Brian McFadden ft Delta Goodrem - Almost Here
Asculta mai multe audio Muzica

"Nimic nu e mai sfasietor ca singuratatea.Atat de greu trec zilele, atat de fara lumina, stelele sangera, noptile mai ales, au devenit reci si straine.Mi se pare ca o epoca din viata noastra a luat sfarsit.Poate tineretea inimii? Poate va trebui sa fim obligati sa fim maturi?Sa ne integram in timpul turmei, devenind niste parinti cuminti si prinsi de rutina fiecarei zile?Nu ma simt pregatita. Poate ca daca am fi fost impreuna as fi primit totul cu mai multa lumina.De aceea te astept cu atata incredere...O, nu te speria, te iubesc atat de mult, nici numai cunosc limitele umanului in aceasta dragoste, incat tot ce e al TAU e de o mie ori mai minunat.Fantasticul acestei iubiri imi da curaj, dar fara tine viata e goala de sens. Dintr-o data m-am trezit in lumea celorlalti de care pavaza umarului tau m-a aparat in toti acesti ani.Am trait in cercul inchis al iubirii si-mi lipseste acum dimensiunea realitatii, care ma izbeste, necrutatoare.N-am simtit nici o lipsa pana acum.Acum totul imi lipseste.De la sarutul tau (ah, cum mi-au crapat buzele, ce aspre sunt!) pana la somnul linistit alaturi de tine. Parca niciodata n-am sa te mai regasesc. Mi-e atat de frica...daca ai sti cum ma sfasie groaza, albesc de teama, de fiecare data cand te aud la telefon, luminile de recunostinta imi biciuie sufletul. EXISTI, oh, cat de indurator e Dumnezeu, ce minunata e fericirea pe care acum o vad ca pe un vis, ca pe o legenda, era candva atat de obisnuita pentru noi, incat nici nu mi se parea ceva deosebit... Chiar si caminul nostru parca ma dusmaneste.Ii lipseste sufletul, sufera si ea, noi doua, casa si eu, suntem pustii, un frig de gheata ne cutreiera, dragostea mea, cine mi te-a luat si pentru cata nedreapta felie de timp?
Inainte de a adormi te chem in gand, tu vii, dar somnul nu. Te visez in putinele ore de odihna si diminetile sunt crunte: tu nu esti aici si neputinta doare ca o rana.
Nici nu mai pot plange.Nu mai am lacrimi. E o disperare neagra, muta. pe care n-am mai cunoscut-o niciodata.
Si in fiecare zi ma gandesc ca poti veni pe neasteptate.De aceea nici nu ma duc nicaieri. Te astept mereu, cu cata tristete vad ca noaptea vine si tu nu...."
semnat M.M

doar un fragment dintr-o poveste de iubire...

But when I need you
You're almost here
And I know that's
Not enough
But when I'm with you
I'm close to tears
'Cause you're only almost here

Un comentariu:

  1. :) si totusi, oricate incercari ar fi, singuratatea e de nedescris, la fel si dragostea

    RăspundețiȘtergere