marți, 19 ianuarie 2010

in lanul de margarete...


-Stii...m-am trezit ieri dimineata gandidu-ma la...
-la?...
-la zilele de vara...la zilele cand alergam pe dealuri si visam!tii minte?...visam sa nu ne despartim niciodata!...indiferent ce ne va rezerva viata sau incotro se vor indrepta pasii nostri...
-...da...si eram in continuare noi doua...noi doua si restul lumii...
-...si aveam cei mai frumosi soti din lume..:))
-oohh da! :))...iar eu urma sa am tripleti
-da! eu sunt nasa, stii doar! la toti trei :))...dau faliment!
-stai linistita! vor fi doar gemeni ;))
- :))
-si chiar daca vom trai in orase diferite sau in cartiere diferite ne-am promis ca ne vom creste copii impreuna...
-intotdeauna!...cine e cea mai buna dadaca din lume:P?
-modesto!!!
-:)) am avut de la cine invata..citez :"azi sunt cea mai frumoasa fata de pe..."
-ha! n-am dreptate???
-nu! imi pare rau, dar eu sunt mai frumoasa!
-:))
-tii minte cum stateam cand eram mici la rand la bunicu sa mancam pere? :))...sau noaptea la focu de la plita, cand ascultam cu canile de lapte, povestile bunicii?... sau cand alergam urland ca baietii vor sa ne puna carabusi in san? :)))
- sau cand a trebuit sa sarim geamu la bunica pentru ca ajunsesem dupa miezul noptii si ti-ai rupt hanoracul in geam?
-da:))...m-am lovit atunci sa stii...m-am zgariat:P...dar a fost fun...acum e o amintire frumoasa. dar cand mergeam la cules via si faceam panarama cantand fel de fel de cantece vechi....
-sau cand mergeam in cimitir sa bem cate ceva si sa ne speriem singuri cu povesti de groaza...

-:))... tu iti amintesti sa nu fi fost noi vreodata impreuna?...e ca si cum mereu am fost noi...de craciun, de pasti, vara, toamna...
- doar cand cruda realitate ne-a plasat la locurile noastre de origine, asta insemnand in unele vacanta...dar hai acum sa bem o cafea si sa visam iar:p...

Un comentariu:

  1. ai uitat ce era mai importatnt :)) rochiile de mireasa si toti oamenii speriati cu ele =))
    oricum draga mea pana acum am primit amandoua cam tot ceea ce am visat... sa speram ca asa va fi si de acum incolo.

    RăspundețiȘtergere