joi, 18 martie 2010

Limbaj mimico-gestual!

Ma chinui de ceva timp sa dau de o carte cu limbajul mimico-gestual.Mi-ar placea enorm de mult sa-l invat si cred ca nu sunt singura.
Din pacate cartile cu limbajul acesta se gasesc foarte greu. Nu exista nici o adresa de unde putem comanda cartea online si nici o adresa postala unde sa trimitem o cerere pentru astfel de carti.
Limbajul american al semnelor apare online si cuprinde lectii cu alfabetul si cuvintele cele mai des folosite. Ba mai mult pun la dispozitie diferite manuale si dictionare pentru cei dornici sa invete.
Sunt oameni care se intampla sa aiba in familie pe cineva care si-a pierdut auzul si au nevoie sa comunice cu ei, dar din pacate nu au cum.
Cred eu ca daca am avea si noi un site in genul asta, sau macar o adresa sa putem comanda cartea, am putea veni in ajutorul celor cu probleme.Am putea fi voluntari la astfel de centre.Eu stiu ca as vrea...
Tot ce am gasit pe net a fost doar asta:
limbajul semnelor
Trist, nu?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu