miercuri, 10 martie 2010

Omagiu...


De 8 Martie am fost la caminul de batrani:"Sf. Cuvioasa Parascheva" si am impartit pachete si martisoare batranilor de acolo... cand imparteam martisoarele un batran ma tras de maneca si mi-a spus ca vrea si el un martisor de la mine...i-am zambit si i-am zis ca imediat ii voi aduce si lui un martisor...cand m-am intors si i-am inmanat martisorul mi-a multumit si mi-a dat in dar aceasta poezie:

Omagiu

Pe plaiul inoit al tarii
Lumini isi tes din stropi de soare
Poem, la ceas de implinire,
Pentru Femeia mama muncitoare.

Din piscurile carpatine
Si pana-n larg de Baragan,
Inalta versul imn de slava
Pentru Femeia cetatean.

Azi impletim de vis buchete
Si-n gestul inimii vibrant
Le daruim drept cald omagiu
Femeii senator si deputat.

Femeia-mama si sotie,
Romanca demna-n tara draga,
Lumini de gand si dor de soare
Sa-i infloreasca viata-ntreaga.

Rasuna azi urarea noastra
Pe toata glia romaneasca
Pentru Femeia mama crez si fapta
Multi ani in pace sa traiasca!

Vasiliu Constantin-pensionar

La multi ani tuturor femeilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu