sâmbătă, 13 martie 2010

Stii cum e?...


Stii cum e cand simti ca o bucata din tine se rupe?...
Stii cum e cand vrei neaparat sa vorbesti ceva, orice si nu poti pentru ca niciodata nu e singura?...
Stii cum e cand pur si simplu ai chef sa iesi, sa te distrezi ca pe timpuri, dar niciodata sa nu dai de ea pentru ca nu mai e langa tine?
Stii cum e sa vrei sa ai cu cine sa bei o cafea sa spui ultima "barfa"?
Stii cum e cand simti ca nu mai are nevoie de tine?...eu inca am...
Stii cum e cand vrei sa rememorezi nenumaratele veri petrecute impreuna, nenumaratele tampenii, nenumarate tabere/excursii?
Dupa un timp in care tot incerci, sa vorbesti...incerci sa te intorci la ce era odata si nu reusesti...te lasi batut...nici nu mai incerci, nici nu-ti mai dai interesul...
...inteleg ca lucrurile s-au schimbat...caci e si normal...dar mi-ar placea ca din cand in cand sa fim iar noi doua...aceleasi fetite din totdeauna, care stateau pe intuneric serile si-si imaginau diferite povesti si radeau de orice tampenie, pana trezeau intreaga casa...care vorbeau ore intregi la telefon ca erau in acelasi oras, sau mai departe...
...Nu am stiut sa exprim niciodata ce simt, dar cred ca intr-un fel sau altul am aratat... intotdeauna ti-am vrut binele si ma bucur enorm ca in sfarsit iubesti si esti iubita asa cum meriti...poate par egoista, dar eu cred ca nu sunt in momentul in care cer cateva minute din ce era odata...
...daca nu vorbesc acum este pentru ca nu mai pot...din nou m-am inchis, din nou nu mai pot vorbi cu singura persoana care reuseam...stii ce spunea S...cu greu acord incredere oamenilor si repede se duce pentru ca sunt usor de "zgariat"...
...nu am vrut sa se ajunga aici si nu cred ca e doar vina ta...am si eu o parte egala...ca nu ti-am spus atunci cand trebuia, dar m-am gandit ca ma vei judeca gresit si ca vei interpreta in alt mod intentiile mele...
...eu sunt inca aici oricand, doar putin mai reticenta...ma doare si nu-mi place...
as spune mai multe dar lacrimile ma ineaca si...nu mai vreau sa plang...cum imi spune tata mereu si cu orice ocazie...din cauza ca plang atat de mult nu am sa ajung nicaieri niciodata!...as vrea sa schimb asta... stiu unde vreau sa ajung si am sa reusesc!

Un comentariu:

  1. cu cine te-ai certat? hmmm.. adu-ti aminte ce imi ziceai, sunt cuvinte goale ramase pe blog daca nu i le spui in fata...
    hope for the best!

    RăspundețiȘtergere