duminică, 28 martie 2010

Pentru ca...


Te iubesc!...fiindca ma faci sa rad, sa zambesc, sa traiesc...
Te iubesc!...fiindca ma suporti chiar si atunci cand nu am stare, cand nu vorbesc si cand sunt plictisita de viata...
Te iubesc pentru ca ai ochii caprui-verzi, verzi-caprui...
Te iubesc pentru ca ai un zambet ce imi insenineaza ziua oricat de trista as fi...
Te iubesc pentru atunci ca ma tii in brate ma faci sa uit de mine...
Te iubesc pentru ca ma faci sa visez...dar si pentru ca ai grija sa fiu totusi cu picioarele pe pamant...
Te iubesc pentru ca ai niste idei cum nimeni nu mai are:))...
Te iubesc pentru ca nu mai am nevoie de nimic altceva cand sunt cu tine...
Te iubesc pentru ca ma faci sa vad lumea in culori...
Te iubesc cat un camp intreg de margarete si mai mult...cat toate campurile inflorite...
Te iubesc pentru ca esti intotdeauna tu...
Pur si simplu te iubesc...n-as putea sa-ti spun de ce...

Am gasit un citat intr-o carte de Mihail Drumes..in Invitatie la vals:
"Ai să citeşti zilnic de acum înainte, luni, ani, secole ceea ce se petrece în sufletul meu, dacă nu vii să-mi iei mâinile şi să descoperi în ochii mei marea dragoste pe care mi-ai sădit-o şi pe care nu poţi s-o fărâmi orice ai face, pentru că e opera ta, nu a mea..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu