vineri, 31 decembrie 2010

cele 60 de dorinte...

In fiecare an de revelion, mai exact la ora 11:59 aveam o lista cu 60 de dorinte...Se spune ca atunci ti se indeplinesc toate dorintele pe care ti le pui in ultimul minut din an...
Si in acest an am 60 de dorinte...
sa ma trezesc zi de zi si primul lucru pe care-l vad, sa fie chipul tau... primul sunet sa fie un "te iubesc" somnoros... prima atingere sa fie imbratisarea ta...cand sunt trista sa-mi zambesti, cand plang sa ma alinti, cand gresesc sa ma ierti...sa dansam impreuna...sa visam impreuna...sa vedem lumea impreuna..sa colindam pesten 7 mari si 7 tari...sa coloram lumea cu iubirea noastra... sa te am clipa de clipa alaturi de mine...
Te iubesc! La multi ani!

2 comentarii:

  1. Te iubesc si eu Rara! Dar te rog sa-ti pui macar o dorinta! Ce ai enumerat mai sus nu sunt dorinte! Sunt realitati, se intampla deja!

    RăspundețiȘtergere
  2. ;))...ai dreptate:">...am sa ma gandesc la o dorinta...desi nu stiu daca am vreo una:P...

    RăspundețiȘtergere