sâmbătă, 25 decembrie 2010

Iubirea a inceput cu primul tau sarut...


Tu ai adus iubirea in viata mea...Te iubesc!
E soare si-mi pare
Ca lumea asta-toata e a mea
Lumina calda,lina
Tu ai adus iubire-n viata mea

Ce-as fi fost fara tine eu nu vreau sa stiu
As fi fost poate vantul ce sufla-n pustiu

Pe mine m-ai ales
Si-atunci am inteles
Iubirea a – nceput
Cu primul tau sarut

E luna , noapte buna
O aripa de inger m-a imbratisat
Si poate stele toate
Imi lumineaza pasii pana-n zori

Ce-as fi fost fara tine eu nu vreau sa stiu
As fi fost poate vantul ce sufla-n pustiu

R x 2:
Pe mine m-ai ales
Si-atunci am inteles
Iubirea a – nceput
Cu primul tau sarut
Cu primul tau sarut...

Pe mine m-ai ales
Si-atunci am inteles
Iubirea a – nceput
Cu prïmul tau sarut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu