marți, 21 decembrie 2010

Si vine Craciunul...

...M-am trezit din nou dimineata tipand...
...
Zilele trecute mi-am amintit cum ieseam cu fetele Adina si Felix, la prima zapada...Acum amandoua sunt plecate...Am privit pe geam cand a nins, ca sa le povestesc apoi ce frumoasa a fost si in acest an prima ninsoare...Felicia duce dorul sarmalutelor, carnaciorilor si vinutului de Cotnari. I-am promis un vintz fiert la intoarce...
Nici nu am apucat sa ma bucur foarte mult de zapada...parca suntem toti mult prea ocupati...
Acum nu mai avem timp sa ne intalnim, sa povestim, sa bem un vinutz, sa manancam o pizza...acum toti au treburi de oameni mari... E de inteles, doara...nu traiesti cu aer!
Mi-ar placea sa alerg pe un camp de margarete..m-ar linisti...
sau la mare...mi-e dor de mare...
si pentru ca azi este o zi speciala, sa postam si o melodie frumoasa... Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu